Michał Piwowarczyk account directorem w Plej
Michał Piwowarczyk awansował na stanowisko account directora w Plej.

Piwowarczyk nadzoruje prace teamów accounckich obsługujących marki Play i Virgin Mobile Polska (digital) oraz marki piwa Namysłów (digital i ATL), która właśnie wystartowała z kampanią.
Raportuje do niego obecnie zespół doświadczonych managerów, którzy dołączyli do Plej w wyniku zarówno rekrutacji zewnętrznych, jak i zmian w strukturze wewnętrznej działu client service.
Michał Piwowarczyk od 2018 roku z sukcesami koordynował całościową obsługę digitalową marki Play jako group account supervisor. Jego zespół stworzył strategię komunikacji marki Play w social mediach i odpowiada za stałą obsługę operatora w tym obszarze, zrealizował 24-godzinny livestream jako element corocznej kampanii „Play dla WOŚP”, przygotował projekt „Play Your Way” w ramach promocji Play na Pol’and’Rock Festival czy „Akademię TeamPlay” z udziałem influencerów.
Dołącz do dyskusji: Michał Piwowarczyk account directorem w Plej