SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Pawłowski creative directorem w Saatchi & Saatchi. Odchodzi Maciej Nowicki

Michał Pawłowski, który ostatnio pełnił funkcję creative directora w strukturach Publicis Groupe w Singapurze,  po czterech latach wraca do agencji Saatchi & Saatchi w Polsce na stanowisko creative directora. Wraz z Michałem Desowskim będzie zarządzał działem kreacji. Zastąpi Macieja Nowickiego, który odchodzi z agencji.

Pawłowski jako creative director będzie pracował nad rozwojem RE:Imagine– nowej oferty Saatchi & Saatchi, w ramach której rozwijanych jest wiele usług, między innymi w obszarach customer experience, data driven creativity, creative tech czy content creation.

Pawłowski z branżą reklamową związany jest od 16 lat. Zaczynał w agencji PZL, a w latach 2010 -2018 pracował w Saatchi & Saatchi, w której ostatnie 4 lata zajmował stanowisko deputy creative directora. Teraz przejmie obowiązki Macieja Nowickiego, który rozstaje się z agencją.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Michał Pawłowski ma na koncie ponad 50 wyróżnień i nagród zdobytych w najważniejszych konkursach branżowym takich jak Effie (m.in. Grand Prix), KTR czy Innovation. W Polsce pracował dla takich klientów jak m.in.: IKEA, Microsoft, Alior oraz Polkomtel, a w Singapurze dla  Reckitt, P&G, Disney, Abbott i Health Promotion Board. Od 2018 roku zdobywał doświadczenie agencyjne na poziomie globalnym, tworząc kampanie na wszystkie kraje regionu Azji Południowo-Wschodniej, Australii i Chin, jak również lokalne – singapurskie.

- Michał od zawsze stawiał w swojej pracy na bycie w pełni partnerem Klientów, aby maksymalnie wydobywać moc i wyrazistość marek oraz zespołu agencji i umiejętnie kreować oraz ciągle ulepszać customer experience marki, tworząc unikatowe treści i rozwiązania. Doświadczenie Michała zdobyte w globalnych strukturach Publicis Groupe pozwoli nam jeszcze skuteczniej odpowiedzieć na wyzwania rynku, który w ostatnich dwóch latach mierzył się z licznymi zmianami. Obydwoje mocno wierzymy, że w obliczu tych wyzwań rynkowych nasza sieciowa obietnica „Nothing Is Impossible” jest szczególnie w mocy, by napędzać nasze działania. Dlatego cieszę się bardzo, że postanowił wróć do nas, by wspólnie z zespołem wpłynąć na dalszy rozwój siły kreatywności branży – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.

Dołącz do dyskusji: Michał Pawłowski creative directorem w Saatchi & Saatchi. Odchodzi Maciej Nowicki

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piekarz
Po tych agencjach zostały nazwy. Mielą forsę globalnych korpo, same będąc globalnymi korpo. Kreują butiki i garaże. Tam jest miejsce dziś dla kreatywnych.
odpowiedź
User
Kajzer
A gdzie ten geniusz Nowicki?!?
odpowiedź