Michael Moritz w nowych reklamach Citi Handlowego (wideo)
W kampanii banku Citi Handlowy z udziałem Michaela Moritza pojawiają się nowe reklamy. Przygotowały je firmy Publicis i MEC.
W dwóch kolejnych reklamach Citi Handlowego Michael Moritz, dziennikarz radia PiN, pokazuje zalety wynikające z posiadania konta w tym banku: szybkie płatności realizowane przy użyciu naklejki zbliżeniowej MasterCard PayPass oraz możliwość korzystania za darmo ze wszystkich bankomatów w Polsce.
W spotach są wykorzystywane gry językowe związane z polskimi i angielskimi przysłowiami. Przypomnijmy, że poprzednia reklama Citi Handlowego z udziałem Moritza promowała kredyty hipoteczne (więcej na ten temat).
Nowe spoty od 28 marca do 17 kwietnia będą emitowane m.in. w TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN24, TVN Style, TVN7, TVN Warszawa, Discovery Chanel, Animal Planet, Discovery World 13th Street, Ale Kino, AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, BBC Entertainment,. BBC Knowledge, Canal+, Canal+ Sport, Comedy Central, Comedy Central Family, FOXlife, Kino Polska, MTV, TCM, Travel Channel, Universal Channel, Zone Europa, Zone Europa i Zone Romantica. Ponadto kampania obejmuje internet.
Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis (kreacja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Michael Moritz w nowych reklamach Citi Handlowego (wideo)
http://dobrybank.cba.pl/wordpress/?p=1&trashed=1&ids=1