Merlin.pl wraca z nową kampanią wizerunkową, realizacją zajmie się Change Serviceplan
Agencja kreatywna Change Serviceplan w wyniku wygranego przetargu zrealizuje w tym roku kampanię wizerunkową dla sklepu internetowego Merlin.pl.
Działania w ramach relaunchu marki obejmą kanały ATL - telewizję, outdoor i internet. Change Serviceplan zajmie się przygotowaniem konceptu kreatywnego kampanii, która ma odświeżyć wizerunek marki. Początek kampanii zaplanowano jeszcze w tym roku.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, który wygrał obsługę Merlin Group w zeszłym roku.
Merlin.pl należy od listopada 2015 roku do notowanej na giełdzie spółki Merlin Group, która jest kontrolowana przez Admassive Group. W marcu tego roku spółka w ramach strategii rozwoju powołała Merlin Publishing - podmiot zajmujący się działalnością wydawniczą oraz produkcją gier i zabawek.
Dołącz do dyskusji: Merlin.pl wraca z nową kampanią wizerunkową, realizacją zajmie się Change Serviceplan