Magazyny męskie tracą także w internecie. Menshealth.pl przed Logo24.pl i CKM.pl
Serwisy magazynów dla mężczyzn zanotowały w skali roku duże spadki odwiedzalności. Liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest Menshealth.pl, który wyprzedza Logo24.pl i CKM.pl.
W marcu br. serwis miesięcznika „Men’s Health” (wydawanego przez Motor-Presse Polska) odwiedziło 316,8 tys. realnych użytkowników, co zapewniło 1,11 proc. zasięgu. Odwiedzający wykonali na stronie 1,13 mln odsłon, spędzając średnio po 2 minuty i 58 sekund - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Witryna „Logo” (Agora) zanotowała 168,6 tys. użytkowników, 388,4 mln odsłon oraz minutę i 10 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a CKM.pl (Marquard Media Polska) - 124 tys. użytkowników, 1,09 mln odsłon oraz 4 minuty i 8 sekund średniego czasu korzystania.
Natomiast witryny pism „Playboy” i „Harper’s Bazaar” zanotowały zbyt małą odwiedzalność, żeby została ona określona w badaniu Gemius/PBI.
W skali roku zasięg Menshealth.pl zmalał o 0,3 pkt proc. (to 21,3 proc. w dół). Jednocześnie serwis stracił 398,4 tys. odsłon oraz 28 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika (odpowiednio 26,1 i 13,6 proc.).
Logo24.pl zanotował spadek o 1,08 pkt proc. zasięgu, 628,1 tys. odsłon oraz trzy sekundy przeciętnego czasu korzystania (czyli o 64,7, 61,8 i 4,1 proc.), a CKM.pl - o 0,24 pkt proc. zasięgu, 787,3 tys. odsłon oraz 38 sekund średniego czasu korzystania (35,8, 42 i 13,3 proc.
Dołącz do dyskusji: Magazyny męskie tracą także w internecie. Menshealth.pl przed Logo24.pl i CKM.pl
zOBACZ,JAK NAPISAŁEŚ?