„Men’s Health” stracił najwięcej, ale pozostał liderem (dane pism męskich za listopad)
W listopadzie 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Men’s Health”. Tytuł ten jednak pozostał liderem sprzedaży w segmencie.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2015 roku wyniosła 39 248 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 22,51 proc. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 4,23 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 33 218 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 21,63 proc. do 23 447 egz.
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 18,07 proc. do 23 265 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie ub.r. poszedł w dół o 7,27 proc. do poziomu 21 134 egz.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 142 | 39 248 | 39 248 | 98 000 | 50 648 | 50 648 |
Playboy | 67 000 | 33 218 | 33 218 | 70 000 | 34 685 | 34 685 |
Logo | 66 000 | 26 028 | 23 447 | 71 000 | 31 729 | 29 918 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 53 000 | 23 265 | 23 265 | 60 000 | 28 395 | 28 395 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 41 999 | 21 292 | 21 134 | 41 684 | 24 970 | 22 792 |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy” - było to 8,28 proc.
Jedynym wzrostem, wynoszącym 7,55 proc., pochwalić się mogło „Logo”.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | listopad | październik | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska | 98 142 | 39 248 | 39 248 | 98 475 | 42 637 | 42 637 |
Playboy | 67 000 | 33 218 | 33 218 | 68 000 | 36 416 | 36 216 |
Logo | 66 000 | 26 028 | 23 447 | 70 000 | 25 337 | 21 801 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 53 000 | 23 265 | 23 265 | 53 000 | 25 123 | 25 059 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 41 999 | 21 292 | 21 134 | 41 003 | 21 749 | 21 359 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” stracił najwięcej, ale pozostał liderem (dane pism męskich za listopad)