Mediaplus wspiera sprzedaż samochodów Mini w internecie
Dom mediowy Mediaplus, należący do Group One rozpoczyna obsługę marki samochodów Mini (BMW Group). To wynik wygranego przez agencję przetargu.

Mediaplus od czerwca odpowiada za stałe działania wspierające sprzedaż samochodów Mini Polska w digitalu. Agencja będzie współpracować z klientem w modelu house of communication, tzn. w ramach jednej grupy komunikacyjnej. Należące do Group One agencje Mediaplus i SalesTube odpowiadają za realizację strategii mediowej, a ich siostrzana spółka Change Serviceplan - za koncepty komunikacyjne i kreację kampanii.
- Głównym czynnikiem determinującym strategię mediową, były precyzyjnie określone cele biznesowe klienta, skierowane na wzrost sprzedaży. Dlatego skupiliśmy się na działaniach mocno sprofilowanych na grupę docelową, spersonalizowanej komunikacji i efektywnym doborze mediów, który zagwarantuje odpowiednie dotarcie - mówi Bartłomiej Kamiński, dyrektor zarządzający Mediaplus.
Firmy nie podają szczegółów dotyczących przetargu. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Centrala Mini rozpoczęła pod koniec maja br. przetarg na globalną obsługę reklamową. Marka świętuje w tym roku 60-lecie istnienia na rynku.
Dołącz do dyskusji: Mediaplus wspiera sprzedaż samochodów Mini w internecie