SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Medialny budżet easyJet do wzięcia

Tanie linie lotnicze easyJet ogłosiły przetarg na swójpaneuropejski budżet medialny.

Warty 30 milionów funtów budżet obejmuje rynek francuski,włoski, hiszpański i holenderski. Przetarg nie dotyczy budżetu ATLprzewoźnika, który obsługuje obecnie Publicis.

Od maja 2003 roku za planowanie i zakup mediów dla easyJetodpowiada w omawianym regionie dom mediowy OMD, który pokonałwówczas agencję Carat.

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet easyJet do wzięcia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl