Dumny tata promuje „konto, które samo oszczędza” w mBanku (wideo)
mBank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową kont dla klientów indywidualnych. W reklamach rachunek jest przedstawiany jako „konto, które samo oszczędza”. Za obsługę marketingową mBanku odpowiadają firmy Grey Group Poland, VML Poland i Mindshare Polska.
W spocie mężczyzna podziwiający swoją niedawno urodzoną córkę rozmawia ze swoim alter ego z odległej przyszłości, które przekonuje go, że warto oszczędzać nawet niewielkie kwoty, także z myślą o swoich dzieciach. Rachunek dla klientów indywidualnych w mBanku jest przedstawiany jako „konto, które samo oszczędza”, zapewniając inteligentne usługi z zakresów kredytów i oszczędności.
Jest to kolejna reklama mBanku z cyklu „Bądź bogatszy o…”. We wcześniejszych występował m.in. mężczyzna ze swoim kilkuletnim synem.
Aktywności reklamowe mBanku obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencje Grey Group Poland i VML Poland (kreacja reklam) oraz dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa mBanku zanotowała 411 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej, wobec 218,8 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Dumny tata promuje „konto, które samo oszczędza” w mBanku (wideo)