Mattel reklamuje lalki Ever After High (wideo)
W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamowa serii lalek Ever After High wprowadzonej do sprzedaży przez firmę Mattel. Akcję producent przygotował wspólnie z domem mediowym Carat Polska i agencją iProspect.
Seria lalek Ever After High została stworzona w oparciu o animowany serial o tym samym tytule i książkę „Księga Legend” autorstwa Shannon Hale. Serial opowiada o życiu szkolnym dzieci słynnych postaci z bajek, m.in. Apple White - córki Królewny Śnieżki, Raven Queen - córki Złej Królowej, czy Briar Beauty - córki Śpiącej Królewny.
Zabawki są przeznaczone dla dziewczynek w wieku 7-12 lat. W skład serii wchodzą przede wszystkim lalki i akcesoria, a także produkty licencyjne.
Kampania reklamująca Ever After High jest prowadzona od 15 sierpnia w telewizji (20- i 30-sekundowe spoty w kanałach Disney XD, Teletoon, Nickolodeon, Disney Channel, Puls i Puls 2) oraz internecie (m.in. YouTube, Player.pl, Giercownia.pl, Gry-dladzieci.pl, Jeja.pl, Gry.pl, Cda.pl, strony z sieci reklamowej Google). Akcja potrwa do końca października.
Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiadają dom mediowy Carat Polska (telewizja) oraz agencja iProspect (internet), należące do Dentsu Aegis Network Polska.
Dołącz do dyskusji: Mattel reklamuje lalki Ever After High (wideo)