Mateusz Gessler gospodarzem „Hell’s Kitchen” w Polsacie
Restaurator Mateusz Gessler poprowadzi siódmą edycję kulinarnego talent show „Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia”, którą w Polsacie będzie można oglądać jesienią. Poprzednio Gessler był związany z TVN jako juror w „MasterChef Junior”.
- Lubię odkrywać nowe smaki i podejmować nowe wyzwania. Dlatego też bardzo się cieszę, że Polsat zaprosił mnie do siebie i zostałem szefem kuchni w fantastycznym programie „Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia”. To dla mnie niesamowita przygoda! - komentuje Mateusz Gessler.
„Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” to polska wersja brytyjskiego formatu, który na antenie stacji iTV pojawił się pierwszy raz w 2004 roku. W reality-show kilkunastu znawców sztuki kulinarnej rywalizuje, prowadząc restaurację pod okiem gospodarza show. W każdym odcinku odpada jeden uczestnik.
- Bardzo cieszę się, że Mateusz Gessler dał się namówić, choć nie było to łatwe, na poprowadzenie mojego ulubionego programu „Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia”. Dotychczas myślałam, że tylko Wojciech Modest Amaro może być szefem piekielnej kuchni. Myliłam się. Mateusz też ma w sobie coś z diabła, ale w jego oczach zawsze tli się sympatia do uczestników - podkreśla Nina Terentiew, członek zarządu i dyrektor programowy Polsatu.
- Ja już widziałam pierwszy odcinek i Mateusz jest w nim po prostu świetny. Ma też wspaniały kontakt ze swoimi gośćmi specjalnymi, wśród których znaleźli się m. in. Young Leosia, Blowek, Jacek Fedorowicz, Grażyna Szapołowska, Janusz Palikot i inni wspaniali goście - dodaje.
„Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia” z nowym sezonem jesienią
Na antenie Polsatu „Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia” zadebiutowała wiosną 2014 roku, do jesieni 2016 roku wyemitowano sześć sezonów. W pierwszych pięciu gospodarzem był Wojciech Modest Amaro, a w szóstym - Michał Bryś.
O przygotowaniach siódmej odsłony show, której emisję zaplanowano w jesiennej ramówce, informowaliśmy w marcu br., kiedy ogłoszono castingi dla uczestników. W programie ma wziąć udział 14 osób, zaplanowano dziesięć odcinków, finałowy ma być realizowany na żywo.
Za produkcję wykonawczą programu odpowiada firma Jake Vision, która realizowała też wszystkie jego dotychczasowe serie.
Szóstka edycja „Hell’s Kitchen. Piekielnej kuchni”, emitowana od września do listopada 2016 roku we wtorki o godz. 20.05, miała średnio 1,2 mln widzów, co przełożyło się na 7,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,09 proc. w grupie 16-59 (dane Nielsen Audience Measurement).
Według danych Nielsen Audience Measurement w maju br. średnia widownia minutowa Polsatu wynosiła 397 351 widzów, a udział w rynku oglądalności - 7,24 proc., po spadku rok do roku o 10,95 proc.
Mateusz Gessler jurorem w „MasterChef Junior”
Poprzednio Mateusz Gessler był przez sześć lat jurorem w innym kulinarnym talent show - „MasterChef Junior” emitowanym w TVN. Wystąpił w sześciu edycjach programu, z których ostatnią wyemitowano wiosną ub.r.
Ze „MasterChef Junior” Gessler pożegnał się pod koniec ub.r. - Sześć lat z młodymi kucharzami to niesamowita przygoda, która obudziła we mnie wewnętrzne dziecko i pozwoliła spojrzeć na świat z dystansem. Bardzo dziękuję stacji TVN za zaufanie i możliwość wzięcia udziału w najlepszym programie kulinarnym dla dzieci. Przede mną jednak nowe cele i wyzwania, na które długo czekałem i chcę się im poświęcić - zapowiedział na Instagramie.
Dzięki popularności z programu Mateusz Gessler wystąpił w wielu kampaniach reklamowych. Promował m.in. sprzęt kuchenny Bosch, karmę dla kotów Sheba, wina Jacob’s Creek, mrożoną kawę Jacobs, ciastka Belvita, warzywa mrożone Hortex, a wiosną br. został ambasadorem marketingowym urządzeń kuchennych Florina.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Gessler gospodarzem „Hell’s Kitchen” w Polsacie