Materiały wideo od Agencji TVN w serwisach Polskapresse
Grupa Polskapresse podpisała umowę o współpracy z TVN Media, dzięki której będzie mogła korzystać z materiałów wideo zgromadzonych w serwisie agencyjnym x-news.
Filmy publikowane będą w ponad 20 serwisach należących do wydawnictwa. Będą one się wyświetlać w playerze x-link wraz z reklamami sprzedawanymi przez TVN Media. Przychody z emisji spotów będą dzielone pomiędzy obu partnerów.
- Materiały Agencji TVN, które pokażą się m.in. na stronach internetowych dzienników regionalnych, Polskatimes.pl, Naszemiasto.pl, Ekstraklasa.net, Wiadomosci24.pl i Motofakty.pl mają uatrakcyjnić naszą ofertę. Internauci często szukają filmów do głośnych wydarzeń, a taka współpraca pomoże nam zaspokoić te oczekiwania - mówi Paweł Nowacki, dyrektor ds. rozwoju kontentu Grupy Polskapresse.
Z danych Megapanelu PBI/Gemius wynika, że serwisy tej spółki miały w maju br. 7,1 mln realnych użytkowników, 207,3 mln odsłon i 13,2 mln odsłon mobilnych (dowiedz się więcej).
Grupa Polskapresse jest kolejnym dużym partnerem Agencji TVN, który publikować będzie kontent wideo z serwisu x-news wraz ze sprzedawanymi przez TVN Media spotami. Na podobnych zasadach z Agencją współpracują już Interia.pl (poznaj szczegóły) oraz Media Regionalne (więcej na ten temat), które niebawem mają zostać sprzedane Polskapresse (spółki czekają na zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na transakcję).
Serwis x-news codziennie publikuje ok. 150 nowych klipów wideo dotyczących najważniejszych tematów politycznych, społecznych, sportowych, showbiznesowych i ekonomicznych. Agencja TVN istnieje od 2009 roku, działa w strukturach TVN Media Zajmuje się produkcją i dystrybucją materiałów newsowych dla klientów w Polsce i za granicą, świadczy usługi producenckie i broadcastingowe.
Dołącz do dyskusji: Materiały wideo od Agencji TVN w serwisach Polskapresse
Niekonsekwencja zarządu Polskapresse jest porażająca. Wywalmy kasę na sprzęt a potem tłumaczmy, że nie ma kasy na umowy, podwyżki i szkolenia. Kasa wywalona w błoto, a teraz... umowa z TVN. Po co więc było kupować tak drogi sprzęt?