Mlekpol promuje marki Maślanka Mrągowska i Łaciate
SM Mlekpol rozpoczęła kampanie reklamowe Maślanki Mrągowskiej oraz serków śmietankowych Łaciate.
Nowa kampania Maślanki Mrągowskiej będzie zachęcać i inspirować konsumentów do wspólnego gotowania. Kucharz Grzegorz Zawierucha razem z influencerką Karoliną Smyk, będą tłumaczyć, jak gotować, żeby było pysznie, zdrowo i naturalnie. W trakcie wspólnych live’ów opowiedzą także o aspektach ekologicznych, w tym trendzie zero waste.
Działania obejmą kampanię w social media, telewizji oraz bannerową, a także aktywność influencerów i konkursy konsumenckie.
- Celem naszych tegorocznych działań marketingowych dla Maślanki Mrągowskiej jest zwiększenie rozpoznawalności i świadomości marki, poprzez równoczesne wzmacnianie także całej kategorii produktowej. Zależy nam na edukacji i wzroście świadomości wśród konsumentów na temat nie tylko - mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.
„ŁaciaTY i JA”
Z kolei pod koniec maja rusza nowa kampania serków śmietankowych „ŁaciaTY i JA” marki Łaciate. W tym roku sercem działań reklamowych będzie profil na Facebooku, wspierany kampanią banerową, kampaniami w social mediach, dodatkowymi akcjami oraz promocją w telewizji.
- W działaniach marketingowych marki Łaciate postawiliśmy na kontynuację zeszłorocznej kampanii, która świetnie się sprawdziła i została bardzo pozytywnie odebrana. Tegoroczne aktywności mają na celu zachęcenie konsumentów do próbowania nowych smaków serków śmietankowych i puszystych - komentuje Dorota Grabowska.
Za strategię i kreację obu kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic.
Dołącz do dyskusji: Mlekpol promuje marki Maślanka Mrągowska i Łaciate