Marketerzy będą zwiększać wydatki na reklamę online
Marketerzy zamierzają coraz większą część budżetów reklamowychprzeznaczać na reklamę w internecie, co odbędzie się kosztem prasy.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Eloqua wynika, że 55procent marketerów spodziewa się w ciągu trzech najbliższych latspadku wydatków na reklamę w prasie - informuje serwis MarketingCharts.
Tymczasem odwrotnie sytuacja będzie wyglądać w przypadku reklamyonline: 90 procent badanych zamierza nadal zwiększać nakłady nareklamę w sieci, a 15 procent stwierdziło, że wzrost ten będzie"radykalny".
Co więcej, 78 procent marketerów planuje zwiększenie wydatków naspołeczne media, 74 procent na direct e-mail, a 65 procent namobilne wiadomości tekstowe.
W sumie 40 procent badanych marketerów stwierdziło, że ichbudżety na internetową reklamę zwiększyły się radykalnie wporównaniu z okresem sprzed trzech lat.
źródło: Marketing Charts
Reklama internetowa
Dołącz do dyskusji: Marketerzy będą zwiększać wydatki na reklamę online