Marcin Dorociński w nowej reklamie Santander Banku zwraca się do nastolatków
Rusza kolejna odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim w roli głównej. Nowy spot skierowany jest do nastolatków oraz ich rodziców i zachęca do wspierania niezależności młodych ludzi i pomagania w wejściu w dorosłość.
W nowej reklamie Santander Bank Polska skupia się na emocjach, jakie towarzyszą nastolatkom w okresie dojrzewania, kiedy pierwszy raz się zakochują, organizują pierwszą imprezę czy podejmują odpowiedzialne decyzje przygarniając psa.
Marcin Dorociński przekonuje w spocie, że to dobry moment na założenie pierwszego konta w Santander Bank Polska z aplikacją mobilną, która wspiera oraz pomaga kontrolować wydatki.
– W tej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać, że Santander Bank Polska ułatwia codzienne życie. Chcemy pomóc rodzicom wspierać swoich nastolatków podczas wchodzenia w dorosłość. Zdajemy sobie jednak sprawę, że dorastanie to niełatwy czas, ponieważ w życiu nastolatków wszystko zaczyna się zmieniać. I choć cenią sobie nade wszystko niezależność i prywatność, to wciąż potrzebują wsparcia. Dlatego Santander Bank Polska odpowiada na te potrzeby i daje rozwiązania, które pomagają̨ nie tylko młodzieży, ale również rodzicom – wspierać ich niezależność – komentuje Iwona Błońska-Orzoł, dyrektorka departamentu marketingu w Santander Bank Polska.
Działania reklamowe obejmują emisję spotów w telewizji oraz internecie. Autorem kampanii jest agencja Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Dentsu.
Dołącz do dyskusji: Marcin Dorociński w nowej reklamie Santander Banku zwraca się do nastolatków