Marcin Boroszko za Jacka Dzięcielaka szefem Media Impact Polska
Marcin Boroszko od połowy kwietnia będzie prezesem Media Impact Polska i chief sales officerem Grupy Onet-RASP. Jacek Dzięcielak, obecny CEO Media Impact Polska, przejdzie do rady nadzorczej firmy.
Jako nowy prezes Media Impact Polska i chief sales officer Grupy Onet-RASP Marcin Boroszko wejdzie też do zespołu dyrektorskiego, w którym będzie odpowiadał za dobrą współpracę między Media Impact Polska a pozostałymi spółkami z Grupy. Pozostałymi członkami tego zespołu są Mark Dekan (CEO Grupy Onet-RASP), Edyta Sadowska (CEO Ringier Axel Springer Polska), Aleksander Kutela (CEO Grupy Onet.pl), Grzegorz Kania (dyrektor finansowy Grupy Onet-RASP) oraz Jovan Protic (chief operating officer Grupy Onet-RASP).
- Cieszę się, że tak doświadczony ekspert, z ogromną wiedzą o rynku, dołącza do naszego zespołu. Pamiętając o tym, że jednym ze strategicznych priorytetów Grupy Onet-RAS Polska jest wideo, wiedza Marcina jest nieoceniona i gwarantuje dalsze sukcesy Media Impact - przekonuje Mark Dekan.
Marcin Boroszko poprzednio przez 15 lat był związany z brokerem reklamy telewizyjnej AtMedia. Pełnił tam kolejno funkcje dyrektora zarządzającego, wiceprezesa i prezesa, a w 2010 roku został prezesem AtMedia Group. Firma zniknęła z polskiego rynku z końcem 2014 roku, po tym jak straciła zdecydowaną większość obsługiwanych kanałów (głównie na rzecz biur reklamy TVN i Polsatu).
Wcześniej Boroszko był m.in. general commercial directorem w G+J Polska oraz dyrektorem ds. sprzedaży w Radiu ZET. Z branżą mediów i reklamy jest związany od 1998 roku.
Media Impact Polska działa od początku 2014 roku, obsługuje w zakresie sprzedaży reklam wszystkie serwisy internetowe i tytuły prasowe Grupy Onet-RASP. Funkcję CEO firmy przez cały ten okres pełnił Jacek Dzięcielak. W kwietniu dołączy on do rady nadzorczej Media Impact Polska i będzie współpracował z Grupą Onet-RASP.
Dołącz do dyskusji: Marcin Boroszko za Jacka Dzięcielaka szefem Media Impact Polska