“Mam talent! 3” zdeklasował konkurencję, 82 mln zł z reklam
Trzecia edycja "Mam talent!" miała mniej widzów niż emitowana rok temu druga seria talent-show, ale w paśmie emisji widowiska TVN nie dała szans konkurencji. Wpływy reklamowe z programu wyniosły 82 mln zł i były wyższe o 47 proc.
Średnia oglądalność trzeciej edycji “Mam talent!” wyniosła 5,28 mln widzów, co dało stacji 34,96 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 40,72 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów – 5,77 mln osób - zgromadził finałowy odcinek widowiska, który nadano w minioną sobotę.
Tak wysokie wyniki bezapelacyjnie zapewniły TVN-owi dominację w sobotnie wieczory w rywalizacji z konkurencją, zarówno w grupie 4+ jak i 16-49. Drugie miejsce w obu grupach zajęła TVP 1, emitująca w tym czasie głównie filmy fabularne, co dało jej jednak tylko odpowiednio 19,94 proc. i 19.40 udziału.
Oglądalność trzeciej serii programu była nieco niższa od oglądalności drugiej edycji, która rok temu przyciągała przed ekrany średnio 5,39 mln widzów. Wtedy show notował jednak nieco niższe udziały niż teraz, wynoszące 34,63 proc. w 4+ i 40,37 proc. w 16-49. Natomiast emitowana dwa lata temu pierwsza edycja miała dotychczas najniższą widownię – 4,75 mln osób.
Trzecią edycję "Mam talent!" oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej 25. roku życia oraz mieszkańcy miast.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków show wyniosły 82,2 mln zł. Poprzednia edycja zarobiła jedynie 56 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Zwycięzcą trzeciej serii programu została 11-letnia Magda Welc, która otrzymała czek na 300 tys. zł. Kolejna edycja "Mam talent!" ma pojawić się na antenie TVN jesienią przyszłego roku. Wiosną 2011 roku stacja w tym paśmie planuje emisję show “X Factor” (więcej na ten temat).
Oglądalność trzeciej serii "Mam talent!" odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
04-09-2010 | 4 199 359 | 31,50% | 37,71% |
11-09-2010 | 4 558 421 | 32,07% | 36,44% |
18-09-2010 | 4 792 298 | 31,98% | 35,87% |
25-09-2010 | 5 351 017 | 36,64% | 42,81% |
02-10-2010 | 5 499 206 | 36,08% | 45,21% |
09-10-2010 | 5 324 377 | 35,38% | 40,63% |
16-10-2010 | 5 769 375 | 38,73% | 47,32% |
23-10-2010 | 5 179 601 | 32,90% | 38,66% |
30-10-2010 | 5 604 377 | 35,67% | 42,53% |
06-11-2010 | 5 648 856 | 34,81% | 39,85% |
13-11-2010 | 5 130 995 | 32,98% | 37,35% |
20-11-2010 | 5 428 154 | 35,01% | 38,30% |
27-11-2010 | 5 773 209 | 38,83% | 45,27% |
Średnia | 5 276 001 | 34,96% | 40,72% |
Widownia konkurencji w czasie emisji programu
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | SHR % | |
Mam talent | 5 276 001 | 34,96% | 40,72% |
TVP 1 | 3 012 295 | 19,94% | 19,40% |
TVP 2 | 2 043 948 | 13,53% | 9,49% |
Polsat | 1 703 623 | 11,28% | 12,08% |
Profil widowni talent show
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 40,39% | 84 |
Kobiety | 59,61% | 115 | |
Wiek | 4-9 | 3,06% | 51 |
10-15 | 5,82% | 83 | |
16 - 19 | 3,59% | 62 | |
20 - 24 | 5,08% | 62 | |
25 - 29 | 9,01% | 101 | |
30 - 34 | 9,99% | 122 | |
35 - 39 | 8,72% | 123 | |
40 - 44 | 7,64% | 119 | |
45 - 49 | 6,91% | 97 | |
50 - 54 | 9,44% | 114 | |
55 - 59 | 9,77% | 129 | |
60+ | 20,96% | 107 | |
Wlk. miasta | Wieś | 31,59% | 81 |
< 50 tys. | 25,76% | 107 | |
50-100 tys. | 10,11% | 118 | |
100-200 tys. | 10,59% | 132 | |
> 200 tys. | 21,96% | 108 | |
Zawód | Top management | 9,35% | 120 |
Pracownicy średniego szczebla | 18,05% | 125 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 21,22% | 105 | |
Emeryci | 27,22% | 109 | |
Inni | 24,15% | 74 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 45,45% | 99 |
Średnie | 32,60% | 110 | |
Wyższe | 13,06% | 114 | |
Inne | 8,89% | 68 |
Dołącz do dyskusji: “Mam talent! 3” zdeklasował konkurencję, 82 mln zł z reklam
tyle tylko, że właśnie zakończyła się 3 edycja...