SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Mali Giganci” stracili 830 tys. widzów. TVN nadal liderem rynku

Pierwsze trzy odcinki drugiej edycji talent-show „Mali Giganci” oglądało średnio 2,88 mln osób. W porównaniu do pierwszych odcinków premierowej serii program stracił 830 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest liderem rynku telewizyjnego.

„Mali Giganci 2” na antenie TVN nadawani są w soboty o godz. 20.00, począwszy od 20 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,88 mln osób, co przełożyło się na 18,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 3,22 mln widzów, zgromadził drugi odcinek talent-show.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

20-02-2016

20:00:42

2 909 220

18,58%

27-02-2016

20:00:14

3 223 861

20,83%

05-03-2016

20:01:08

2 517 898

16,08%

Średnio:

2 884 109

18,49%

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej pierwszej edycji stracił 830 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki produkcji oglądało średnio 3,71 mln osób, a ich średni udział wynosił odpowiednio 23,48 proc. oraz 23,81 proc.

W paśmie nadawania „Małych Gigantów” TVN jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 11,40 proc., nadająca w tym czasie filmy fabularne, serial „Strażacy” oraz relację z krajowych eliminacji do 61. Konkursu Piosenki Eurowizji. Dalej plasują się: TVP2 (10,48 proc.; kabarety i „Kocham Cię, Polsko!”) oraz Polsat (8,83 proc.; filmy fabularne i relacja z 34. gali Konfrontacji Sztuk Walki). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi jest Polsat, a dalsze miejsca zajmują: Jedynka i Dwójka.

Widownia programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Mali giganci 2

2 884 109

18,49%

17,75%

TVP1

1 778 195

11,40%

9,85%

TVP2

1 635 748

10,48%

8,99%

Polsat

1 377 935

8,83%

12,53%

Program „Mali Giganci” oparty jest na formacie „Pequeños Gigantes”, nadawanym od 2011 roku przez meksykańską stację Televisa. Uczestnikami produkcji są dzieci w wieku od 4 do 12 lat uzdolnione wokalnie, aktorsko, tanecznie lub recytatorsko, których opiekunami w drugiej serii są Magda Mołek, Grzegorz Hyży, Sonia Bohosiewicz, Marcin Perchuć, Anna Dereszowska i Jakub Wesołowski. W jury „Małych Gigantów” znajdują się: Agnieszka Chylińska, Katarzyna Bujakiewicz i Kuba Wojewódzki, a prowadzącym jest Filip Chajzer (więcej na ten temat).

Dodajmy, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc.

Dołącz do dyskusji: „Mali Giganci” stracili 830 tys. widzów. TVN nadal liderem rynku

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
„Mali Giganci” stracili 830 tys. widzów. To zasługa Kuby Wojewódzkiego. Moje szczere gratulacje.
0 0
odpowiedź
User
pavv
Czyli tak jak przewidziałem. Program interesuje praktycznie tylko rodziny i znajomych występujących dzieciaków.
0 0
odpowiedź
User
dirk
Ludzie w końcu się na tym poznali...
W tym programie mamy same zmanierowane dzieciaki. Przechodzą dalej tylko te które są wygadane.
Komentarze jurorów są często żenujące, a seksualne podteksty w kontekście dzieci niezbyt są zabawne.
Szczerze jest to program o niczym.
0 0
odpowiedź