„Mali Giganci” stracili 830 tys. widzów. TVN nadal liderem rynku
Pierwsze trzy odcinki drugiej edycji talent-show „Mali Giganci” oglądało średnio 2,88 mln osób. W porównaniu do pierwszych odcinków premierowej serii program stracił 830 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest liderem rynku telewizyjnego.
„Mali Giganci 2” na antenie TVN nadawani są w soboty o godz. 20.00, począwszy od 20 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 2,88 mln osób, co przełożyło się na 18,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 3,22 mln widzów, zgromadził drugi odcinek talent-show.
Oglądalność programu odcinek po odcinku
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
20-02-2016 |
20:00:42 |
2 909 220 |
18,58% |
27-02-2016 |
20:00:14 |
3 223 861 |
20,83% |
05-03-2016 |
20:01:08 |
2 517 898 |
16,08% |
Średnio: |
2 884 109 |
18,49% |
Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej pierwszej edycji stracił 830 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki produkcji oglądało średnio 3,71 mln osób, a ich średni udział wynosił odpowiednio 23,48 proc. oraz 23,81 proc.
W paśmie nadawania „Małych Gigantów” TVN jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 11,40 proc., nadająca w tym czasie filmy fabularne, serial „Strażacy” oraz relację z krajowych eliminacji do 61. Konkursu Piosenki Eurowizji. Dalej plasują się: TVP2 (10,48 proc.; kabarety i „Kocham Cię, Polsko!”) oraz Polsat (8,83 proc.; filmy fabularne i relacja z 34. gali Konfrontacji Sztuk Walki). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi jest Polsat, a dalsze miejsca zajmują: Jedynka i Dwójka.
Widownia programu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN - Mali giganci 2 |
2 884 109 |
18,49% |
17,75% |
TVP1 |
1 778 195 |
11,40% |
9,85% |
TVP2 |
1 635 748 |
10,48% |
8,99% |
Polsat |
1 377 935 |
8,83% |
12,53% |
Program „Mali Giganci” oparty jest na formacie „Pequeños Gigantes”, nadawanym od 2011 roku przez meksykańską stację Televisa. Uczestnikami produkcji są dzieci w wieku od 4 do 12 lat uzdolnione wokalnie, aktorsko, tanecznie lub recytatorsko, których opiekunami w drugiej serii są Magda Mołek, Grzegorz Hyży, Sonia Bohosiewicz, Marcin Perchuć, Anna Dereszowska i Jakub Wesołowski. W jury „Małych Gigantów” znajdują się: Agnieszka Chylińska, Katarzyna Bujakiewicz i Kuba Wojewódzki, a prowadzącym jest Filip Chajzer (więcej na ten temat).
Dodajmy, że w lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc.
Dołącz do dyskusji: „Mali Giganci” stracili 830 tys. widzów. TVN nadal liderem rynku
W tym programie mamy same zmanierowane dzieciaki. Przechodzą dalej tylko te które są wygadane.
Komentarze jurorów są często żenujące, a seksualne podteksty w kontekście dzieci niezbyt są zabawne.
Szczerze jest to program o niczym.