SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchenne rewolucje 14” oglądało 2,2 mln widzów. Będzie kolejna edycja

14. sezon „Kuchennych rewolucji” gromadził 2,16 mln widzów. Program Magdy Gessler zwiększył swoje udziały w rynku telewizyjnym, dając TVN drugie miejsce w 4+ i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 22,75 mln zł.

Magda Gessler Magda Gessler

14. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 1 września do 8 grudnia br. Program w TVN śledziło średnio 2,16 mln osób. Przełożyło się to na 15,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu Magdy Gessler z 24 listopada br., który obejrzało średnio 2,58 mln osób. Drugie miejsce zajął finał programu, wyjątkowo pokazany o 20.55 (2,43 mln oglądających).

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

TOP 3

Start

Koniec

AMR

SHR %

24-11-2016

21:30:57

22:29:09

2 583 834

18,96%

08-12-2016

20:55:49

21:49:32

2 432 022

16,06%

06-10-2016

21:31:14

22:29:39

2 390 781

17,33%

Emitowana w analogicznym okresie ub.r. dwunasta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła o 50 tys. widzów więcej, choć program miał wtedy niższe udziały w rynku. Produkcję TVN śledziło wówczas 2,21 mln osób, co dało stacji 14,35 proc. udziału w 4+ i 19,69 proc. w 16-49. Wówczas program pokazywany był gł. o 20.50.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 18,47 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Zdrady” i filmy fabularne; 11,48 proc.) oraz TVP2 (końcówka kabaretów i programu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” oraz filmy; 3,90 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był już zdecydowanym liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka. Z kolei w grupie 16-59 TVP1 miała minimalnie wyższy wynik od Polsatu.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

2 517 852

18,47%

564 632

9,95%

1 081 400

12,83%

TVN - Kuchenne rewolucje 14

2 158 692

15,83%

1 206 364

21,26%

1 644 745

19,51%

Polsat

1 565 325

11,48%

703 495

12,40%

1 055 797

12,52%

TVP2

531 636

3,90%

259 649

4,58%

374 998

4,45%

Wpływy reklamowe z 14. sezonu programu wyniosły 22,75 mln zł. Dla porównania, 12. seria z reklam przyniosła 23,62 mln zł (obie edycje liczyły po 15 odcinków; dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejna edycja programu „Kuchenne rewolucje” zostanie pokazana w wiosennej ramówce.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 10,86 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje 14” oglądało 2,2 mln widzów. Będzie kolejna edycja

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
telewidz
Dlaczego z Player.pl zostały usunięte pierwsze sezony programu?
1 0
odpowiedź
User
lucy zucker
Dlaczego z Player.pl zostały usunięte pierwsze sezony programu?
Żeby nie płoszyć przyszłych kandydatów na uczestników programu. Od 13 serii nawet jak nawsadzasz Gessler, rewolucję 'na tak' masz pewną. Cena kontynuacji formatu.
0 0
odpowiedź
User
riven
Dlaczego z Player.pl zostały usunięte pierwsze sezony programu?

wysłałem jakiś czas temu zapytanie tej treści do Playera - odpisali mi, że nie mają praw autorskich do starszych odcinków
0 0
odpowiedź