SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małgorzata Trzepałka, Magdalena Wysocka i Mateusz Borys awansowali w Ogilvy

W dziale client service agencji Ogilvy awansowały trzy osoby: Mateusz Borys – na account directora, Małgorzata Trzepałka -  na account supervisora oraz Magdalena Wysocka – na stanowisko account managera.

Mateusz Borys, który awansował na stanowisko account directora, do Ogilvy dołączył ponad 3,5 roku temu. Wcześniej pracował w Red8 Advertising, Leo Burnett oraz Ogilvy Mediolan. W sumie ma ponad 8 lat doświadczenia w branży, w tym czasie miał okazję pracować między innymi dla Orange, Fiat Auto Poland (Fiat, Jeep), Axa Direct, Orlen Oil, Tesco, Kompanii Piwowarskiej (Książęce) czy Whirlpool (obsługa regionalna).


Małgorzata Trzepałka objęła stanowisko account supervisora. Do Ogilvy dołączyła w listopadzie 2015 roku, wcześniej pracowała w Red8 Advertising i Havas. Ma ponad 6 lat doświadczenia w branży i pracowała między innymi dla Tesco, Kompanii Piwowarskiej (Książęce), Grupy Żywiec, Reckitt Benckiser (Vanish, Finish, Nurofen, Bryza, Strepsils).


Na stanowisko account managera awansowała zaś Magdalena Wysocka,
która dołączyła do Ogilvy 3,5 roku temu jako account coordinator. W tym czasie była odpowiedzialna za obsługę Tesco Poland w zakresie BTL, ATL oraz digital, w tym za bezpośrednią współpracę z czeskim biurem Ogilvy. Aktualnie poza obsługą Tesco będzie odpowiedzialna za pracę dla Reebok Polska.

 

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Trzepałka, Magdalena Wysocka i Mateusz Borys awansowali w Ogilvy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl