Majowy 'CKM' z filmem DVD i wsparty kampanią
Majowy numer miesięcznika dla mężczyzn "CKM" (Marquard Media Polska), który od dziś dostępny jest w sprzedaży, ukazał się wraz z filmem na DVD zatytułowanym "Mgła". Wydanie wspiera kampania promocyjna.
Nakład numeru wyniósł 140 tys. egz., a jego cena to 11,99 zł. Wydanie promowane jest w telewizji (MTV Polska, Comedy Central, VH1 Polska, 4Fun TV, Kino Polska), w radiu (RMF FM, Radio Zet, Chilli Zet, Planeta FM, Antyradio, Radio PiN, Radio Eska, Eska Rock, Roxy FM), w prasie ("Autoświat", "Chip" i tytułach wydawnictwa Marquard Media Polska) oraz w internecie (Wp.pl, Interia.pl, Onet.pl, Chip.pl, Ckm.pl, Voyage.pl). Kampanię przygotował dział marketingu wydawnictwa.
Średnia sprzedaż ogółem "CKM" w 2008 roku wyniosła 87 398 egz. (dane ZKDP).
Marquard
Dołącz do dyskusji: Majowy 'CKM' z filmem DVD i wsparty kampanią