SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magda i Lara Gessler reklamują Formułę Perfect Box dla Firm w Play (wideo)

W nowej kampanii sieci telekomunikacyjnej Play, promującej Formułę Perfect Box dla Firm, występuje restauratorka Magda Gessler (znana głównie z programów TVN) razem ze swoją córką Larą.

Reklamy podkreślają, że w Formule Perfect Box dla Firm za 50 zł netto miesięcznie otrzymuje się m.in. dwie karty SIM, z internetem w smartfonie (pakiet do 10 GB) oraz biurze (do 100 GB). Ponadto można korzystać z aplikacji Play24 do płacenia faktur. Kampania zaznacza, że obniżka ceny z 65 do 50 zł miesięcznie obowiązuje do końca maja.

Osobny spot informuje, że w Formule Perfect Box dla Firm dostępny jest smartfon Samsung Galaxy S9+.

 

Magda Gessler w kampanii Formuły Perfect Box w Play wystąpiła już wiosną ub.r. Wcześniej restauratorka promowała m.in. preparat Ulgix Wzdęcia Max oraz tabletki do zmywarek Ludwik.

Z kolei w poprzedniej akcji reklamowej Play, promującej pakiety Solo i Rodzina w Play na Kartę, wystąpił Jarosław Bieniuk ze swoimi dziećmi.

 

Obsługą reklamową Play zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie, reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

W ub.r. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych do 6,67 mld zł i spadek zysku netto z 712 do 387,3 mln zł. Od lipca ub.r. firma jest notowana na warszawskiej giełdzie. W maju br. telekom, zgodnie z zapowiedziami sprzed debiutu giełdowego, wypłaci 652 mln zł dywidendy, po 2,57 zł na akcję.

W ub.r. wydatki marketingowe Play Communications wyniosły 169,3 mln zł, o 14,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Magda i Lara Gessler reklamują Formułę Perfect Box dla Firm w Play (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ona
Lara nie Laura
0 0
odpowiedź
User
uhu
To antyreklama? Chodzi o to żeby nic w tej firmie nie kupować? Pogratulować wyboru
0 0
odpowiedź
User
aZaliż
Ile tańsze usługi mogłyby być, gdyby Play przestał kontraktować celebrytów?
1 0
odpowiedź