Magda i Lara Gessler reklamują Formułę Perfect Box dla Firm w Play (wideo)
W nowej kampanii sieci telekomunikacyjnej Play, promującej Formułę Perfect Box dla Firm, występuje restauratorka Magda Gessler (znana głównie z programów TVN) razem ze swoją córką Larą.
Reklamy podkreślają, że w Formule Perfect Box dla Firm za 50 zł netto miesięcznie otrzymuje się m.in. dwie karty SIM, z internetem w smartfonie (pakiet do 10 GB) oraz biurze (do 100 GB). Ponadto można korzystać z aplikacji Play24 do płacenia faktur. Kampania zaznacza, że obniżka ceny z 65 do 50 zł miesięcznie obowiązuje do końca maja.
Osobny spot informuje, że w Formule Perfect Box dla Firm dostępny jest smartfon Samsung Galaxy S9+.
Magda Gessler w kampanii Formuły Perfect Box w Play wystąpiła już wiosną ub.r. Wcześniej restauratorka promowała m.in. preparat Ulgix Wzdęcia Max oraz tabletki do zmywarek Ludwik.
Z kolei w poprzedniej akcji reklamowej Play, promującej pakiety Solo i Rodzina w Play na Kartę, wystąpił Jarosław Bieniuk ze swoimi dziećmi.
Obsługą reklamową Play zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie, reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
W ub.r. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych do 6,67 mld zł i spadek zysku netto z 712 do 387,3 mln zł. Od lipca ub.r. firma jest notowana na warszawskiej giełdzie. W maju br. telekom, zgodnie z zapowiedziami sprzed debiutu giełdowego, wypłaci 652 mln zł dywidendy, po 2,57 zł na akcję.
W ub.r. wydatki marketingowe Play Communications wyniosły 169,3 mln zł, o 14,5 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Magda i Lara Gessler reklamują Formułę Perfect Box dla Firm w Play (wideo)