Magda Gessler: wzrosła widownia “Kuchennych rewolucji”
Trzeci sezon “Kuchennych rewolucji” TVN po trzech odcinkach ma średnio 3,2 mln widzów. Format poprawił swoje wyniki w porównaniu do ubiegłego roku o 600 tys. osób.
“Kuchenne rewolucje” zapewniają TVN średnio 23,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz blisko 30 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Trzy pierwsze odcinki nadawanego przed rokiem sezonu notowały odpowiednio 20,68 proc. i 24,59 proc. udziału w rynku (grupa 4+ i 16-49).
Kuchenne rewolucje | Grupa 4+ | (16 - 49) | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
12-02-2011 | 3195561 | 23,86% | 30,76% |
19-02-2011 | 3211330 | 23,82% | 30,99% |
26-02-2011 | 3187859 | 22,53% | 28,27% |
średnio | 3198232 | 23,39% | 29,95% |
Liderem pasma jest TVP1 z 3,68 mln widzów i 26,92 proc. udziału. Gorsze wyniki od TVN notują TVP2 i Polsat (1,4 mln i 1,2 mln osób) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
stacja | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
TVP1 | 3684986 | 26,92% | 19,50% |
TVN | 3198232 | 23,39% | 29,95% |
TVP2 | 1402204 | 10,24% | 7,31% |
POLSAT | 1194592 | 8,73% | 8,47% |
Program "Kuchenne rewolucje" chętnie oglądają kobiety, mieszkańcy miast, pracownicy średniego szczebla.
Profil | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 36,69% | 76 |
Kobiety | 63,31% | 122 | |
Wiek | 4-9 | 3,49% | 59 |
10-15 | 4,49% | 66 | |
16 - 19 | 3,51% | 63 | |
20 - 24 | 4,01% | 51 | |
25 - 29 | 8,38% | 94 | |
30 - 34 | 9,92% | 120 | |
35 - 39 | 10,54% | 143 | |
40 - 44 | 7,03% | 110 | |
45 - 49 | 7,62% | 111 | |
50 - 54 | 8,97% | 111 | |
55 - 59 | 9,75% | 126 | |
60+ | 22,29% | 110 | |
Wlk. miasta | Wieś | 30,15% | 77 |
< 50 tys. | 23,14% | 96 | |
50-100 tys. | 11,59% | 135 | |
100-200 tys. | 11,00% | 136 | |
> 200 tys. | 24,13% | 120 | |
Zawód | Top management | 9,91% | 114 |
Pracownicy średniego szczebla | 19,05% | 127 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 20,51% | 103 | |
Emeryci | 29,45% | 115 | |
Inni | 21,07% | 69 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 45,32% | 100 |
Średnie | 31,62% | 107 | |
Wyższe | 15,08% | 120 | |
Inne | 7,98% | 63 |
W programie “Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające restauracje oraz lokale kulinarne z tarapatów. Musi tego dokonać w cztery dni.
Dołącz do dyskusji: Magda Gessler: wzrosła widownia “Kuchennych rewolucji”