„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych, „Tele Świat” dwutygodników
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w listopadzie ub.r. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2016 roku uplasowała się na poziomie 736 494 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 4,80 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,35 proc. i ustabilizowała się na poziomie 302 448 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w listopadzie ub.r. wyniósł 156 148 egz., po spadku o 8,10 proc. - największym w zestawieniu tygodników telewizyjnych.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,46 proc. i wyniosła 77 865 egz.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ub.r. wyniosła 315 492 egz. Była ona o 2,56 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2015 roku.
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 187 569 egz., po wzroście o 2,27 proc. - jedynym w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.
Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 140 756 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 4,58 proc.
Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w listopadzie ub.r. wynoszącym 107 423 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 12,64 proc.
Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w badanym miesiącu na poziomie 38 701 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu wśród dwutygodników, wynoszącą 12,64 proc.
Względem poprzedniego miesiąca największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem wśród pism telewizyjnych pochwalić się mógł dwutygodnik „TV14”, którego wynik poszedł do góry o 2,57 proc. Na czele spadków znalazł się w tym ujęciu „Tele Świat” - było to 0,65 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych, „Tele Świat” dwutygodników