Burda testuje „Papierowe Inspiracje” dla pasjonatów papercraftu
Na rynku ukazało się testowe wydanie magazynu „Papierowe Inspiracje” (Burda International Polska). Szefuje mu Anna Blaut-Welna, redaktor naczelna magazynu „Burda”, a treści przygotowuje zespół redakcyjny „Burdy”.
Nowe pismo przeznaczone jest dla pasjonatów papercraftu (prac ręcznych z wykorzystaniem kartonu i kolorowych papierów), ale również dla osób, które dopiero chcą poznać jego tajniki. Magazyn zawiera szablony, prezentuje oryginalne kartki z opisami i zdjęciami, jak je wykonać krok po kroku. W pierwszym numerze znalazły się m.in. wskazówki do wykonania ozdób świątecznych.
Pierwszy numer jest testowy, liczy 84 strony. Cena wynosi 9,99 zł. Tytuł jest wydawany na licencji Immediate Media.
Promocja nowego tytułu realizowana będzie w kanałach własnych Burdy.
Dołącz do dyskusji: Burda testuje „Papierowe Inspiracje” dla pasjonatów papercraftu