Magazyn “Audio” z nową szatą graficzną
Miesięcznik “Audio” (AVT Korporacja) dedykowany audiofilom i melomanom, od numeru styczniowego zyskał nową szatę graficzną.
Zmiany w layoucie pisma objęły wszystkie działy, łącznie z coverem płyty dodawanej do magazynu. Zawiera on teraz więcej światła, a zdjęcia prezentowane są w bardziej dynamicznej formie.
- Nowa szata graficzna charakteryzuje się dużą spójnością między poszczególnymi działami tytułu, zarówno pod względem zunifikowania całej rodziny używanych czcionek jak i grafiki oraz koloru przewodniego – mówi Jakub Tarnowski, grafik wydawnictwa AVT Korporacja odpowiedzialny za metamorfozę magazynu.
Wydawca wprowadzając zmiany w “Audio” inspirował się layoutami tytułów z portfolio brytyjskiego wydawnictwa Future, z którym współpracuje.
Bez zmian pozostała objętość “Audio” wynosząca 116 stron oraz cena pisma (12 zł).
Dołącz do dyskusji: Magazyn “Audio” z nową szatą graficzną