Maciej Czech chief growth officerem w MullenLowe MediaHub
Maciej Czech po ośmiu latach pracy w domu mediowym MullenLowe MediaHub awansował na nowo utworzone stanowisko chief growth officera.
Czech odpowiada przede wszystkim za wdrażanie nowych i rozwój istniejących obszarów firmy. Odpowiedzialny jest również za podnoszenie kultury digitalizacji w firmie, relacje z kluczowymi partnerami w tym obszarze, zarówno biznesowe jak i handlowe, pozyskiwanie nowych partnerstw, eksplorację nowych zasobów i rozwiązań oraz ich adaptację w lokalnych warunkach.
Jak podano w komunikacie "celem utworzenia funkcji chief growth officera w MullenLowe MediaHub jest zwiększanie przychodów i pozyskiwanie klientów poprzez rozwój nowych kompetencji, narzędzi i technologii, podnoszących poziom specjalistycznej ekspertyzy".
Maciej Czech w MullenLowe MediaHub pracuje od 2009 roku. Przez sześć ostatnich lat jako digital business director odpowiadał za rozwój oferty digitalowej agencji. W latach 2009-2011 był jej performance marketing directorem.
Wcześniej zdobywał doświadczenie prowadząc własną firmę oraz m.in. w ING Banku Śląskim gdzie przez 7 lat zajmował się rozwijaniem digital marketingu.
Dołącz do dyskusji: Maciej Czech chief growth officerem w MullenLowe MediaHub