M4B digitalizuje europejskie placówki KFC
Polska firma technologiczna M4B nawiązała partnerstwo technologiczne z AmRest. W ramach współpracy odpowiada za cyfryzację sieci fast foodów KFC w Polsce i w dziewięciu innych krajach europejskich.
M4B w ciągu ostatnich trzech lat zamontowała tzw. menu board (urządzenie do samodzielnego składania zamówień w restauracji) w 600 restauracjach KFC w Polsce i 9 innych krajach europejskich. Firma będzie wspierać AmRest we wdrożeniu systemu samoobsługowego i wyposaży większość europejskich restauracji KFC w kioski samoobsługowe.
- Byliśmy zdeterminowani, aby zapewnić klientom zupełnie nowe doświadczenie w zakresie dokonywania zamówienia. M4B nam to umożliwiło dostarczając rozwiązanie, w którym główny nacisk jest położony na połączenie oprogramowania z urządzeniem – mówi Maciej Buba, digital director w AmRest.
M4B jest polskim producentem i dostawcą rozwiązań z obszaru digital signage, wykorzystującym cyfrowe nośniki do przekazu informacyjno-reklamowego.
Do AmRest należą marki KFC, Burger King, Starbucks, Pizza Hut, Blue Frog i La Tagiatella.
Dołącz do dyskusji: M4B digitalizuje europejskie placówki KFC