„M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Ranczo” hitami tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 18 do 24 maja 2015 roku zwiększył się o 0,51 pkt. proc. do 13,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,63 pkt. proc. i wyniósł 11,24 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,85 proc., po spadku o 0,05 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,12 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,63 proc.; + 0,31 pkt. proc.), TV4 (3,44 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TTV (1,43 proc.; + 0,12 pkt. proc.), Polsat News (1,38 proc.; + 0,07 pkt. proc.) i Polo TV (0,95 proc.; + 0,12 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 11.05 - 17.05.2015 r. | 18.05 - 24.05.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 781 797 | 12,80% | 836 161 | 13,31% |
2 | Polsat | 725 120 | 11,87% | 705 899 | 11,24% |
3 | TVN | 665 990 | 10,90% | 681 745 | 10,85% |
4 | TVP2 | 550 319 | 9,01% | 572 702 | 9,12% |
5 | TVP INFO | 246 982 | 4,04% | 244 135 | 3,89% |
6 | TVN24 | 202 929 | 3,32% | 227 791 | 3,63% |
7 | TV4 | 194 102 | 3,18% | 216 040 | 3,44% |
8 | TVN7 | 194 096 | 3,18% | 209 864 | 3,34% |
9 | TV PULS | 168 302 | 2,76% | 180 528 | 2,87% |
10 | Puls 2 | 87 826 | 1,44% | 93 499 | 1,49% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 79 834 | 1,31% | 89 617 | 1,43% |
12 | Polsat2 | 88 503 | 1,45% | 87 403 | 1,39% |
13 | Polsat News | 80 040 | 1,31% | 86 884 | 1,38% |
14 | TVP Seriale | 77 390 | 1,27% | 83 025 | 1,32% |
15 | TV6 | 68 413 | 1,12% | 68 637 | 1,09% |
16 | TVP Regionalna | 60 667 | 0,99% | 62 478 | 0,99% |
17 | TVP Rozrywka | 71 648 | 1,17% | 61 750 | 0,98% |
18 | Polo TV | 50 646 | 0,83% | 59 870 | 0,95% |
19 | Stopklatka | 46 288 | 0,76% | 51 340 | 0,82% |
20 | TVP Historia | 48 087 | 0,79% | 45 989 | 0,73% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 1,20 pkt. proc. do 12,62 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,06 pkt. proc. do 12,58 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, po wzroście o 0,11 proc., wyniósł 9,73 proc. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,07 pkt. proc. do 8 proc.).
Wszyscy 16-49 | 11.05 - 17.05.2015 r. | 18.05 - 24.05.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 331 814 | 13,82% | 315 223 | 12,62% |
2 | TVN | 303 497 | 12,64% | 314 266 | 12,58% |
3 | TVP1 | 230 953 | 9,62% | 243 235 | 9,73% |
4 | TVP2 | 190 411 | 7,93% | 199 833 | 8,00% |
5 | TVN7 | 84 040 | 3,50% | 91 186 | 3,65% |
6 | TV4 | 81 771 | 3,41% | 91 135 | 3,65% |
7 | TV PULS | 83 600 | 3,48% | 86 344 | 3,46% |
8 | TVN24 | 67 025 | 2,79% | 84 483 | 3,38% |
9 | TVP INFO | 44 485 | 1,85% | 45 807 | 1,83% |
10 | Puls 2 | 39 718 | 1,65% | 42 412 | 1,70% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 36 695 | 1,53% | 42 040 | 1,68% |
12 | TVP Seriale | 32 121 | 1,34% | 37 858 | 1,52% |
13 | Polo TV | 30 565 | 1,27% | 37 168 | 1,49% |
14 | Polsat2 | 33 968 | 1,41% | 34 757 | 1,39% |
15 | TV6 | 32 684 | 1,36% | 33 516 | 1,34% |
16 | Polsat News | 25 265 | 1,05% | 28 200 | 1,13% |
17 | TVP Rozrywka | 27 016 | 1,13% | 25 527 | 1,02% |
18 | ATM Rozrywka | 20 921 | 0,87% | 23 372 | 0,94% |
19 | TVN Style | 20 621 | 0,86% | 22 925 | 0,92% |
20 | Stopklatka | 19 324 | 0,80% | 21 918 | 0,88% |
1 2
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Ranczo” hitami tygodnia