Lys Inger w jesienno-zimowej kampanii Aryton
Ruszyła kampania reklamowa kolekcji jesień-zima damskiej odzieży Aryton. Akcję, z udziałem modelki Lys Inger, firma przygotowała wspólnie z agencjami Letras i AMP Media.
Kampania jesienno-zimowej kolekcji odzieży Aryton jest utrzymana w konwencji minimalistycznej, monochromatycznej. Reklamy podkreślają szlachetność tkanin - wełn, kaszmirów i naturalnych skór - w tych ubraniach, zastosowane w niej dodatki (np. paski, biżuterię), oraz ich kolorystykę - beże, biel, kamel i czerń. W jesiennej odsłonie kampanii eksponowane są płaszcze. Twarzą kampanii jest rosyjska modelka Lys Inger, która jako zmysłowa, intrygująca i naturalna kobieta ma podkreślać modowy kierunek marki Aryton oraz jej zwrot ku młodszym klientkom.
>>> Lys Inger reklamuje Aryton - wszystkie zdjęcia z kampanii
Akcja reklamowa obejmuje outdoor (siatki wielkoformatowe i inne nośniki w największych miastach), prasę (reklamy m.in. w czasopismach „Viva!”, „Zwierciadło” i „Newsweek” oraz magazynach modowych centrów i galerii handlowych, inserty z kuponami rabatowymi w magazynach „Avanti”, „Claudia”, „Hot moda&shopping”, „Elle” i „Burda”, działania product placement w pismach lifestylowych), inernet (m.in. działania na Facebooku, product placement w serwisach modowych i zakupowych, blogi w e-sklepie i serwisie artyon.pl, który będzie promowany w wyszukiwarkach), a także działania w centrach handlowych (reklamy, pokazy mody, konkursy i inne akcje specjalne).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Letras, a zdjęcia z Lys Inger wykonała Aldona Karczmarczyk. Serwisu i e-sklep Aryton przygotowała i wdrożyła agencja AMP Media, która prowadzi też działania w social media oraz zaplanowała i wykupiła reklamy w internecie. Planowaniem i zakupem innych mediów we własnym zakresie zajęła się firma Aryton.
Dołącz do dyskusji: Lys Inger w jesienno-zimowej kampanii Aryton