Łukasz Chwiszczuk: z Media Group do Social Tigers
Łukasz Chwiszczuk objął stanowisko head of performance w agencji digitalowej Social Tigers. Poprzednio pracował w domu mediowym Media Group.
Przez ostatnie trzy lata Chwiszczuk zarządzał działem digital performance w domu mediowym Media Group. W przeszłości pracował na podobnych stanowiskach w K2 oraz GroupM.
Chwiszczuk jest certyfikowanym trenerem Google Ads, zajmuje się również szkoleniami. W swojej karierze zrealizował projekty dla takich marek jak Ford, Volvo, mBank, PZU, BZ WBK czy Bosch.
- Wraz z przyjściem Łukasza, nasze możliwości do wzięcia większej odpowiedzialności za wynik w e-commerce i lead generation rosną. Możemy również prowadzić dla klientów bardziej spójne i elastyczne działania w dwóch największych systemach reklamowych na świecie - mówi Franciszek Georgiew, szef agencji Social Tigers.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Chwiszczuk: z Media Group do Social Tigers