SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lufthansa w ofensywie

We wrześniu rozpoczął się kolejny etap kampanii Lufthansy "warto przeżyć taką chwilę". Kampanii towarzyszy akcja promocyjna "ceny warte polecenia".

Reklamy  Lufthansy można już usłyszeć w radiu i zobaczyć w internecie, prasie i na wielkich Public Wallach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku.
Obsługą reklamy zewnętrznej dla Lufthansy zajęła się firma Public, która posiada Public Walle w miastach całej Polski. Po raz pierwszy wykorzystano nową lokalizację Public Wall na skrzyżowaniu ulic Solidarności i Towarowej w centrum Warszawy.

     

Ekspozycja reklam potrwa do końca października.

Za planowanie i zakup kampanii outdorewej jest odpowiedzialny dom mediowy MindShare.

Dołącz do dyskusji: Lufthansa w ofensywie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl