Ludwik Krakowiak redaktorem naczelnym „PC World”
Ludwik Krakowiak ponownie został redaktorem naczelnym magazynu komputerowego „PC World” (IDG Poland). Szefował temu miesięcznikowi przez dwa lata - do 2015 roku, kiedy to odszedł do agencji PR. Począwszy od bieżącego, majowego numeru pismo otrzymało odświeżone logo i nowe działy.
Ludwik Krakowiak pracował dla wydawnictwa IDG Poland od 2004 do 2015 roku. Pełnił funkcje redaktora serwisów internetowych, senior writera, zastępcy redaktora naczelnego „PC World”, wreszcie - od lipca 2013 r. do listopada 2015 r. - redaktora naczelnego pisma i portalu pcworld.pl.
W listopadzie 2015 roku zdecydował jednak, że zwiąże się zawodowo z branżą PR. Odszedł z wydawnictwa i zaczął pracę dla agencji Profeina. Tam odpowiadał za tworzenie i realizację strategii komunikacji dla firm z obszaru IT i nowych technologii (klienci agencji to m.in. Blue Media, Coders Lab, Dreamcommerce, Eurosender, Skilltrade oraz Smogathon).
W marcu br. odszedł z PR-u i ponownie związał się z wydawnictwem IDG Poland. Tym razem powierzono mu prowadzenie i rozwój drukowanej wersji miesięcznika „PC World”. Ostatnio stanowisko to zajmował Dominik Błaszczykiewicz.
Od bieżącego wydania w „PC World” pojawią się nowe działy i odświeżone logo, nawiązujące do amerykańskiej edycji pisma. Magazyn odchodzi teraz od biało-czerwonej winiety. - Daje nam to szersze możliwości w projektowaniu okładek. Jednocześnie kończymy fazę rebrandingu magazynu, który zapoczątkowaliśmy w ubiegłym roku - mówi Krakowiak.
Zmiany te zbiegają się z zamknięciem innego legendarnego tytułu z tego segmentu: miesięcznika „Chip”. Przyczyny były czysto ekonomiczne: pismo słabo sprzedawało się od dłuższego już czasu. Do końca czerwca br. utrzymywany będzie tylko serwis internetowy Chip.pl.
Dołącz do dyskusji: Ludwik Krakowiak redaktorem naczelnym „PC World”