„Lubię to!” - nowy talk-show TVP 1 - ogląda niewielu widzów
Średnia oglądalność czterech odcinków emitowanego na antenie Jedynki nowego talk-show „Lubię to!” wyniosła 530 tys. widzów. W efekcie stacja przegrywa w jego paśmie ze wszystkimi głównymi konkurentami.
Według danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl , udział „Lubię to!” wyniósł 4,82 proc. wśród wszystkich widzów i 4,47 proc. w grupie wiekowej 16-49. Magazyn nadawany jest we wtorki ok. 22.00.
Wynik programu jest znacznie niższy niż wyniki propozycji pokazywanych w tym samym paśmie przez TVP 1 rok wcześniej. Wówczas stację oglądało w średnio 1,29 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 11,04 i 13,65 proc.
Liderem pasma, w którym można zobaczyć „Lubię to!” została Dwójka, która gromadzi przed ekranami 23,7 proc. widzów, emitując „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Niewiele gorzej wypada TVN (22,45 proc.), który w tym czasie pokazuje „Przepis na życie” i talk-show Kuby Wojewódzkiego. Trzecie miejsce zajmuje Polsat z 14,41-procentowym udziałem, gdzie emitowany jest serial „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku”.
Z danych telemetrycznych wynika, że „Lubię to!” najchętniej oglądają osoby w wieku 45-54 lat, mieszkańcy dużych miast oraz posiadacze wykształcenia wyższego.
Program „Lubię to!” jest nowością w jesiennej ramówce Jedynki. W każdym odcinku gośćmi prowadzącego Piotra Kędzierskiego są artyści ze świata sztuki i filmu, którzy występują w różnych konfiguracjach. Produkcja obfituje w skecze i piosenki.
Widownia odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
13-09-2011 | 587 964 | 5,23% | 4,62% |
20-09-2011 | 515 860 | 4,45% | 4,43% |
27-09-2011 | 575 135 | 5,99% | 5,03% |
04-10-2011 | 448 216 | 3,86% | 3,90% |
Średnia | 530 427 | 4,82% | 4,47% |
Oglądalność na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 2 610 360 | 23,70% | 16,77% |
TVN | 2 473 117 | 22,45% | 27,42% |
Polsat | 1 587 561 | 14,41% | 17,16% |
TVP1 | 530 427 | 4,82% | 4,47% |
Profil widowni
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 47,60% | 99 |
Kobiety | 52,40% | 101 | |
Wiek | 4-9 | 1,18% | 20 |
10-15 | 2,54% | 37 | |
16 - 19 | 0,65% | 12 | |
20 - 24 | 2,26% | 29 | |
25 - 29 | 5,36% | 60 | |
30 - 34 | 10,00% | 121 | |
35 - 39 | 7,16% | 97 | |
40 - 44 | 7,42% | 116 | |
45 - 49 | 10,39% | 151 | |
50 - 54 | 14,00% | 174 | |
55 - 59 | 9,14% | 118 | |
60+ | 29,88% | 148 | |
Wlk. Miasta | Wieś | 32,28% | 82 |
< 50 tys. | 33,73% | 140 | |
50-100 tys. | 5,71% | 66 | |
100-200 tys. | 4,05% | 50 | |
> 200 tys. | 24,24% | 120 | |
Zawód | Top management | 10,40% | 120 |
Pracownicy średniego szczebla | 17,38% | 116 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 20,77% | 104 | |
Emeryci | 39,58% | 154 | |
inni | 11,86% | 39 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 45,67% | 101 |
Średnie | 29,50% | 100 | |
Wyższe | 21,10% | 168 | |
Inne | 3,73% | 29 |
Dołącz do dyskusji: „Lubię to!” - nowy talk-show TVP 1 - ogląda niewielu widzów
Widziałem dwa odcinki - bardzo fajne, na luzie i z polotem. Zastanawiają tak niskie wyniki...