Lubella nowym klientem 24/7Communication
Marka wyrobów zbożowych Lubella (Maspex) współpracuje w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Agencja 24/7Communication realizuje dla marki kampanię PR promującą odświeżoną ofertę produktową Lubelli 4-5-jajecznej. Marka zdecydowała się zrezygnować z wykorzystywania jajek z chowu klatkowego w swoich produktach. Tym samym wprowadziła zmianę w recepturze makaronu Lubella Jajeczna 4 oraz 5 jaj, który produkowany jest od teraz z jaj od kur z wolnego wybiegu.
Działania promocyjno-informacyjne zaplanowano przede wszystkim na kanałach online, a także w mediach tradycyjnych – m.in. w prasie poradnikowej oraz regionalnej. W rolę ambasadorki działań wcieliła się aktorka Elżbieta Romanowska.
Za pomysł kreatywny i całościową komunikację PR odpowiada 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: Lubella nowym klientem 24/7Communication