'Lśnienie' - nowy magazyn o tematyce grozy
Wrocławska firma Studio Printel wprowadziła na rynek magazyn "Lśnienie", który porusza tematy związane z grozą. Pierwszy numer pisma ukazał się 22 października br.
W "Lśnieniu" znaleźć można opowiadania, wywiady, komiksy, felietony i artykuły dotyczące grozy we wszystkich aspektach życia kulturalnego. Pismo liczy 84 strony. Jego redaktorem naczelnym jest Łukasz Śmigiel, a zespół redakcyjny tytułu to kilkadziesiąt osób.
Magazynowi towarzyszy serwis internetowy www.lsnienie.com, na którym zamieszczone są m.in. newsy, recenzje, a także materiały wideo ze zwiastunami filmów, wywiadami czy reportażami. W przyszłości witryna ma być też poszerzona o forum i sklep internetowy.
Na razie tytuł ukazywać się będzie jako dwumiesięcznik (w takim cyklu wydane zostaną na pewno jego trzy pierwsze numery), ale docelowo w przyszłym roku ma stać się miesięcznikiem.
Nakład "Lśnienia" to 10 tys. egz., a jego cena wynosi 9,99 zł. Magazyn można nabyć w sieciach Ruch, Empik i InMedio. W tej ostatniej towarzyszy mu specjalna ekspozycja, będąca częścią działań promocyjnych pisma, na które składa się jeszcze współpraca z serwisami internetowymi.
"Lśnienie" to pierwsze pismo wprowadzone na rynek przez Studio Printel. Dotychczas firma ta zajmowała się wydawaniem płyt DVD z filmami.
Dołącz do dyskusji: 'Lśnienie' - nowy magazyn o tematyce grozy