SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Relations polskim przedstawicielem sieci 3AW, firma otwiera się na 28 nowych rynków

Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations została wyłącznym przedstawicielem na polskim rynku globalnej sieci agencji komunikacji zintegrowanej 3AW.

Przyłączenie się do sieci 3AW oznacza dla LoveBrands Relations możliwość prowadzenia projektów komunikacyjnych dla klientów polskich również za granicą oraz dla firm zagranicznych na polskim rynku. Firma rozszerzyła swoją ofertę o 28 nowych rynków.

- Z punktu widzenia klientów sieci 3AW polski rynek, jako największy w regionie, jest jednym z kluczowych. Stosunkowo często dostajemy na forum międzynarodowym zapytanie o możliwość obsłużenia go komunikacyjnie, globalnie, ale z podejściem lokalnym, stąd potrzeba posiadania na nim ciekawego i rzetelnego partnera. Wiemy, że LoveBrands Relations doskonale wpisuje się w naszą filozofię, strategię, podejście do metodologii i analizy wyników - komentuje María De Cárdenas, dyrektor 3AW ds. ekspansji międzynarodowej.

Siła zintegrowanych komunikacji

Do sieci 3AW należą niezależne firmy komunikacyjne oferujące pełen zakres usług: od klasycznego PR, po digital oraz ATL czy BTL, według modelu zintegrowanego oraz inbound marketingowego.

Sieć wywodzi ze Stanów Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii i Hiszpanii, a firmy afiliowane w jej ramach działają już w 29 krajach świata, w tym m.in. Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Emiratach Arabskich, Rosji, USA, Chinach, Rumunii, Bułgarii, Turcji czy RPA.

– Podobnie, jak 3AW wierzymy w siłę zintegrowanych komunikacji. Naszym celem, zgodnie z filozofią 3AW, jest przede wszystkim zrozumienie strategii marki (adopt), zaadaptowanie jej do realiów i potrzeb konkretnego rynku i odbiorcy (adapt) i wreszcie zrealizowanie strategii z wykorzystaniem zintegrowanych narzędzi komunikacji z dużym naciskiem na działania z zakresu inbound marketingu (apply) – ocenia Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu LoveBrands Relations.

Za prowadzenie projektów we współpracy z siecią 3AW oraz międzynarodową wymianę know-how odpowiadać będą, oprócz prezes Doroty Bieniek-Kaski, także Joanna Niemiec, wiceprezes i główny strateg LoveBrands Relations oraz Monika Błaszczak, strateżka i managerka ds. rozwoju.

Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów i zasad współpracy.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations polskim przedstawicielem sieci 3AW, firma otwiera się na 28 nowych rynków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl