SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

LoveBrands Relations dla Fortum

Agencja LoveBrands Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną firmy energetycznej Fortum w Polsce.

Do zadań agencji należy wsparcie klienta w wybranych obszarach komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz współpracy przy realizacji wskazanych eventów.

Ze strony LoveBrands Relations za obsługę kontraktu odpowiadają Bartosz Lewicki, szef działu korporacyjnego oraz konsultantka Milena Świątkowska. Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu oraz Joanna Niemiec, wiceprezeska, będą pełnić nadzór strategiczny nad obsługą tego klienta.

Agencja została wybrana w drodze przetargu. Firma nie ujawnia żadnych szczegółów dotyczących zapisów umowy.

Fortum dostarcza energię elektryczną, ciepło i chłód, a także inteligentne rozwiązania, pozwalające na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów. Zatrudnia około 8 tys. osób w krajach nordyckich, bałtyckich oraz w Rosji, Polsce i Indiach.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Relations dla Fortum

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PR
Klient dla agencji o mocnych nerwach. Nie zazdroszczę
0 0
odpowiedź