SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program „Love Island. Wyspa miłości” zyskał 155 tys. widzów, Polsat wyraźnym liderem w 16-49

Trzeci sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 746 tys. widzów, o 155 tys. osób więcej niż nadawana pół roku temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje drugą lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49.

Karolina Gilon, gospodyni „Love Island. Wyspa miłości”; fot. PolsatKarolina Gilon, gospodyni „Love Island. Wyspa miłości”; fot. Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie trzeciego sezonu reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 28 lutego do 21 marca 2021 roku, wyniosła 746 tys. osób. Przełożyło się to na 7,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,12 proc. w grupie 16-59. Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22.00 (wyjątkowo pierwszy odcinek pokazano o 20.00).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwyższą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 943 tys. osób. Była to 2-godzinna emisja specjalna, w której widzowie poznali uczestników trzeciej edycji programu.

W porównaniu do nadawanej pół roku temu drugiej odsłony widownia widowiska wzrosła o 155 tys. widzów. „Love Island. Wyspa miłości 2” w okresie od 31 sierpnia do 18 września 2020 roku śledziło 591 tys. osób. Przełożyło się to na 6,30 proc. udziału w 4+, 9,50 proc. w 16-49 oraz 7,68 proc. w grupie 16-59.

Polsat w czasie emisji reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP1, której udział w tym paśmie wynosi 7,49 proc. Trzecie miejsce zajmuje TVP2 (7,05 proc.), a czwarte - TVN (6,69 proc.).

W grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest liderem rynku.

Formuła programu „Love Island. Wyspa miłości”

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii. Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.

Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: Program „Love Island. Wyspa miłości” zyskał 155 tys. widzów, Polsat wyraźnym liderem w 16-49

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mati
i mają super apkę! konkursy, głosowania. wciąga !
odpowiedź
User
Viola
Hitem HOTEL PARADISE na SIÓDEMCE!!!
odpowiedź
User
Ola
Okropne to jest. Program dla patologii prowadzone przez patologię. Po pierwszym odcinku miałam dość odmóżdżenia, na dokładkę bardzo słaba prowadząca .
odpowiedź