Program „Love Island. Wyspa miłości” zyskał 155 tys. widzów, Polsat wyraźnym liderem w 16-49
Trzeci sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 746 tys. widzów, o 155 tys. osób więcej niż nadawana pół roku temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje drugą lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie trzeciego sezonu reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 28 lutego do 21 marca 2021 roku, wyniosła 746 tys. osób. Przełożyło się to na 7,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,12 proc. w grupie 16-59. Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22.00 (wyjątkowo pierwszy odcinek pokazano o 20.00).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwyższą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 943 tys. osób. Była to 2-godzinna emisja specjalna, w której widzowie poznali uczestników trzeciej edycji programu.
W porównaniu do nadawanej pół roku temu drugiej odsłony widownia widowiska wzrosła o 155 tys. widzów. „Love Island. Wyspa miłości 2” w okresie od 31 sierpnia do 18 września 2020 roku śledziło 591 tys. osób. Przełożyło się to na 6,30 proc. udziału w 4+, 9,50 proc. w 16-49 oraz 7,68 proc. w grupie 16-59.
Polsat w czasie emisji reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVP1, której udział w tym paśmie wynosi 7,49 proc. Trzecie miejsce zajmuje TVP2 (7,05 proc.), a czwarte - TVN (6,69 proc.).
W grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest liderem rynku.
Formuła programu „Love Island. Wyspa miłości”
Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii. Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.
Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: Program „Love Island. Wyspa miłości” zyskał 155 tys. widzów, Polsat wyraźnym liderem w 16-49