„Love Island. Wyspa miłości” daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49
Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 604 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 2 do 22 września 2019 roku, wyniosła 604 tys. osób. Przełożyło się to na 6,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,95 proc. w grupie 16-59.
Najwyższą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 743 tys. osób.
Polsat w czasie emisji nowego reality-show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należy do TVN, której udział w tym paśmie wynosi 9,64 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP1 (9,35 proc.), a czwarte - TVP2 (6,18 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 Polsat jest wiceliderem rynku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesienna-ramowka-polsatu-3-nowosci-nina-terentiew-komentarz ##
Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu. Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna - Karolina Gilon.
W pierwszym odcinku reality-show pojawiło się 10 młodych, atrakcyjnych singli, w wieku od 18 do 35 lat (5 kobiet oraz 5 mężczyzn), którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę. Pierwszego dnia połączyli się w pary, ale regularnie w ich domu pojawiają się nowi mieszkańcy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi. Uczestnicy są też odcięci od świata - telefonu oraz internetu.
Nagrodą główną dla zwycięskiej pary będzie 100 tysięcy złotych. Swój udział w audycji mają także widzowie - mogą za pośrednictwem aplikacji brać udział w quizach, ankietach, czy oglądać dodatkowe materiały video (dotychczas przynajmniej 1 raz z mobilnej aplikacji „Love Island. Wyspa miłości” skorzystało 80 tys. osób). To oni mają też decydujący głos i wpływ na rozwój wydarzeń.
Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22:00. Niedzielne odcinki - emisja o 22.15 - stanowią podsumowanie tygodnia.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: „Love Island. Wyspa miłości” daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49