609 tys. widzów „Love Island”, reality-show nr 1 w Ipla. Nina Terentiew: nowa formuła programowa na polskim rynku
Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po ponad dwóch tygodniach emisji ogląda 609 tys. widzów. Reality-show jest zdecydowanie najchętniej oglądaną pozycją w Ipla. - Zaczęliśmy zauważać wzrost zainteresowania tym projektem w ostatnich dniach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
Od 2 do 16 września br. średnia oglądalność nadawanego w Polsacie nowego reality-show „Love Island. Wyspa miłości”wyniosła 609 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 8,09 proc. w grupie 16-59 oraz 11,28 proc. w grupie 16-29 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z pojedynczych odcinków produkcji obejrzało średnio 1,92 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,01 mln, w 16-59 - 1,33 mln, a w 16-59 - 199 tys.). Z kolei przynajmniej z jednym odcinkiem randkowego projektu miało styczność 11,39 mln widzów w 4+.
Najlepszą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek show, który śledziło 743 tys. osób.
- Uważam, że wyniki tego programu po dwóch pierwszych tygodniach emisji są dobre, a także zgodne z naszymi prognozami - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. - Zaczęliśmy zauważać wzrost zainteresowania tym projektem w ostatnich dniach, a odcinek pokazany w zeszły czwartek miał prawie 13 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-49. To już bardzo dobry wynik jak na pasmo w którym „Love Island” jest pokazywane - komentuje.
Zdaniem Terentiew oglądalność nowego reality-show w kolejnych tygodniach będzie rosła. - „Love Island” to nowa formuła programowa na polskim rynku, do której widz się przyzwyczaja nie od razu, tylko po paru odcinkach - mówi nam.
Randkowy reality-show nr 1 w Ipla
- „Love Island” notuje genialne wyniki w naszej telewizji internetowej Ipla. Jest to zdecydowanie najchętniej oglądana pozycja programowa w tym serwisie - informuje Nina Terentiew, ale szczegółów nie zdradza.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesienna-ramowka-polsatu-3-nowosci-nina-terentiew-komentarz ##
Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu. Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna - Karolina Gilon.
W pierwszym odcinku reality-show pojawiło się 10 młodych, atrakcyjnych singli, w wieku od 18 do 35 lat (5 kobiet oraz 5 mężczyzn), którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę. Pierwszego dnia połączyli się w pary, ale regularnie w ich domu pojawiają się nowi mieszkańcy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi. Uczestnicy są też odcięci od świata - telefonu oraz internetu.
Nagrodą główną dla zwycięskiej pary będzie 100 tysięcy złotych. Swój udział w audycji mają także widzowie - mogą za pośrednictwem aplikacji brać udział w quizach, ankietach, czy oglądać dodatkowe materiały video (dotychczas przynajmniej 1 raz z mobilnej aplikacji „Love Island. Wyspa miłości” skorzystało 80 tys. osób). To oni mają też decydujący głos i wpływ na rozwój wydarzeń.
Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22:00. Niedzielne odcinki - emisja o 22.15 - stanowią podsumowanie tygodnia.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: 609 tys. widzów „Love Island”, reality-show nr 1 w Ipla. Nina Terentiew: nowa formuła programowa na polskim rynku