„Sięgnij po 100 tysięcy złotych” - ruszyła kampania promująca loterię Eurocash
Eurocash, polski dystrybutor produktów FMCG, przygotował loterię „Sięgnij po 100 tysięcy złotych”. Za stworzenie materiałów promujących akcję odpowiada Grey Shopper (Grey Group Poland).

Loteria „Sięgnij po 100 tysięcy złotych” potrwa do 2 sierpnia w sklepach Groszek, Euro i Gama, należących do grupy Eurocash Dystrybucja.
Do zdobycia jest ponad 18 tys. nagród o łącznej wartości około 1,5 mln złotych. Za każde wydane w sklepach 20 złotych klient otrzymuje zdrapkę, gdzie pod częścią z nich znajduje się kod promocyjny biorący udział w losowaniu nagród.
Kampania komunikacyjna promocji obejmuje m.in. materiały POS (wobbler, plakat, lama, cenówki na półkę i do gazetki) oraz banery w internecie.
Za ich przygotowanie odpowiada Grey Shopper (Grey Group Poland).
Dołącz do dyskusji: „Sięgnij po 100 tysięcy złotych” - ruszyła kampania promująca loterię Eurocash
W sumie spora szansa na wygraną bo losowanie dość często