Link4 wybrał Fenomem za Next do obsługi w social media
Agencja Fenomem po wygranym przetargu zaczęła obsługę firmy ubezpieczeniowej Link4 na portalach społecznościowych. Poprzednio zajmowała się tym agencja Next.

Od września br. Fenomem prowadzi komunikację Link4 na Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTubie, a wkrótce rozpocznie aktywności na Instagramie. Agencja całościowo odpowiada za przygotowywanie i publikację treści (także materiałów wideo i aplikacji), obsługę użytkowników i monitoring mediów, a także wspiera firmę w pozostałych działaniach marketingowych.
W przetargu dotyczącym tego zlecenia Fenomem wygrała z kilkoma innymi agencjami (ich nazw nie podano). Umowa z Link4 została podpisana na dwa lata.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Fenomem, ponieważ przygotowała najlepszą strategię, zespół wykazał się głębokim zrozumieniem marki i jej potrzeb komunikacyjnych w social media, a także aktualną, praktyczną wiedzą nt. social media i trendów oraz kreatywnością przy racjonalnych założeniach budżetowych. Dotychczasowe wyniki pracy agencji dla innych obsługiwanych przez nią marek, jakie obserwujemy choćby w raportach Sotrendera, także miały znaczenie w podjęciu przez nas decyzji o zmianie agencji i wybraniu Fenomem do dalszej współpracy - uzasadnia Marek Baran, dyrektor ds. public relations w Link4.
Poprzednio obsługą firmy w social media zajmowała się agencja Next.
Dołącz do dyskusji: Link4 wybrał Fenomem za Next do obsługi w social media