Lidl zapowiada zmianę komunikacji skierowanej do dzieci
Sieć sklepów Lidl Polska przedstawiła rozszerzoną wersję polityki zakupowej dotyczącej świadomego odżywiania. Zapowiada w niej m.in. odpowiedzialną komunikację skierowaną do dzieci.
Od marca tego roku (z wyjątkiem ofert promocyjnych w czasie Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy i Halloween) Lidl szczególnie skupi się na przeciwdziałaniu komunikatom marketingowym, które mogą być odbierane przez dzieci, a dotyczą żywności o wysokiej zawartości nasyconych kwasów tłuszczowych, cukru czy soli.
Podejmując to działanie, firma kieruje się rekomendacją Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Sieć będzie również promowała zdrową i zrównoważoną dietę dla dzieci. Ponadto do końca 2025 r. sieć usunie z opakowań produktów spożywczych marki własnej motywy skierowane do dzieci, jeśli produkty te nie spełniają wymagań WHO.
Celem promocja świeżego odświeżania
Lidl Polska chce mocniej wspierać świadome odżywianie, dlatego rozwija swój asortyment oraz sposób komunikacji do klientów. Chce pomóc konsumentom w podejmowaniu decyzji o zakupie zdrowych i zrównoważonych produktów.
Do 2025 roku Lidl będzie stale zwiększać udział produktów z białkiem pochodzenia roślinnego – włączając w to szeroki asortyment artykułów wegańskich, między innymi marki własnej Vemondo. Od 2023 roku sieć będzie ponadto obliczać i podawać do ogólnej wiadomości proporcję zwierzęcych i roślinnych źródeł białka.
W ciągu najbliższych dwóch lat stopniowo zwiększany będzie też udział produktów pełnoziarnistych w produktach marek własnych.
Dołącz do dyskusji: Lidl zapowiada zmianę komunikacji skierowanej do dzieci