Lidl w nowej kampanii tłumaczy, dlaczego warto robić tu zakupy
Sieć dyskontów Lidl Polska ruszyła z nową kampanią, w której przekonuje i tłumaczy, dlaczego warto robić zakupy w jej sklepach. Kampanię przygotowała agencja GPD.
Na potrzeby kampanii powstały trzy różne sklepy. W każdym z nich dyskonter wymienia inne benefity wynikające z robienia zakupów w jego sieci sklepów.
Lidl zwraca w nich uwagę m.in. na niskie ceny, szeroki asortyment, wysoka jakość produktów, wygoda kas samoobsługowych, duże parkingi itd.
Wsparciem reklam jest konkurs dla klientów oraz dedykowana strona dla klientów, na której można zapoznać się ze wszystkimi benefitami zakupów w Lidlu.
Za produkcję spotów odpowiedzialna była agencja GPD. Kampania potrwa 4 tygodnie.
Handel
Dołącz do dyskusji: Lidl w nowej kampanii tłumaczy, dlaczego warto robić tu zakupy