Lidia Marchwińska dyrektorem projektów specjalnych w biurze reklamy Gazeta.pl
Lidia Marchwińska objęła stanowisko dyrektora projektów specjalnych w biurze reklamy portalu Gazeta.pl. Pokieruje nowo utworzonym działem.
Projekty specjalne to nowy dział w strukturze zespołu klientów strategicznych (kierowanego przez Katarzynę Wajcht-Łaniewską), który powstał na początku lutego br. po połączeniu działu content marketingu i zespołu ekspertów branżowych.
- Połączyliśmy kompetencje i kreatywność zespołu dotychczas pracującego jako dział content marketingu oraz wiedzę i relacje z marketerami zespołu ekspertów branżowych - wyjaśnia Katarzyna Wajcht-Łaniewska, dyrektor ds. klientów strategicznych w Agorze.
Dyrektorem nowo utworzonego działu została Lidia Marchwińska, która awansowała ze stanowiska kierownika ds. klientów kluczowych i reklamy mobilnej. Marchwińska odpowiada za projekty content marketingowe oraz rozwiązania z zakresu reklamy natywnej i reklamy mobilnej dopasowane do potrzeb klientów.
Zastępcą Lidii Marchwińskiej jest Dominika Bogusz, która dotychczas była zastępcą dyrektora w dziale content marketingu.
Z Agorą Marchwińska jest związana od września ub.r. Wcześniej latach pracowała w Onet.pl, m.in. na stanowisku group account managera w dziale agencyjnym. W przeszłości pełniła funkcję key account managera w dziale agencyjnym Gazeta.pl.
Dołącz do dyskusji: Lidia Marchwińska dyrektorem projektów specjalnych w biurze reklamy Gazeta.pl