Letnia kampania wizerunkowa piwa Żywiec
Na outdoorze i w BTL-u rozpoczyna się letnia akcja wizerunkowa piwaŻywiec. Kampania wykorzystuje kreacje dostosowane do miejscowościnad morzem i w Małopolsce.
Startująca właśnie kampania reklamowa piwaŻywiec nawiązuje do letniego wypoczynku, żartobliwiepodkreślając, co wtedy się zmienia. Akcja obejmuje billboardy wnajwiększych miastach (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Katowice,Łódź, Szczecin, Lublin, Bydgoszcz, Wrocław i Poznań), a takżeekrany LED, scrolle, infoscreeny w metrze, front lighty, bankomatyi bannery w formacie 2 x 2 m.
Dodatkowo osobne kreacje zostały przygotowane dla miejscowości zMałopolskich, Mazur i wybrzeża. Ma to budować szczególną więźmiędzy marką a konsumentami z tych regionów.
Natomiast w ramach działań BTL w sprzedaży pojawiły siępromocyjne opakowania kartonowe zawierające po pięć, siedem idziewięć puszek Żywca. Kreację kampanii -zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja IQMarketing, natomiast planowaniem i zakupem mediów zająłsię dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Letnia kampania wizerunkowa piwa Żywiec