1,56 mln widzów nowego serialu „Lepsza połowa”. TVP2 zdecydowanym liderem
Nowy familijny serial komediowy „Lepsza połowa” oglądało średnio 1,56 mln osób. Produkcja dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,15 mln zł.
Nowy serial „Lepsza połowa” nadawany był na antenie Dwójki w poniedziałki i wtorki o godz. 21.50, w okresie od 6 stycznia do 25 lutego 2020 roku. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,56 mln widzów. Przełożyło się to na 12,44 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością do tej pory cieszył się pierwszy odcinek serii. Przyciągnął on uwagę 2,10 mln osób.
TVP2 w paśmie emisji serialu była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat nadający w tym czasie filmy fabularne, co przełożyło się na 7,52 proc. udziału. „Wielką czwórkę” uzupełniają: TVN („Klinika bez tajemnic” i filmy; 6,78 proc.) i TVP1 (różne audycje; 4,44 proc).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 była liderem.
Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Lepszej połowy” wyniosły 12,15 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Lepsza połowa” to familijny serial komediowy, który przestawia codzienne problemy grupy przyjaciół oraz ich dzieci. Wspólnym mianownikiem dla ich niełatwych relacji rodzinnych i przyjacielskich jest dążenie do osiągnięcia życiowej harmonii.
W głównych rolach w cyklu występują: Artur Żmijewski, Izabela Kuna, Tomasz Karolak, Weronika Książkiewicz, Anna Dereszowska, Wojciech Mecwaldowski i Piotr Adamczyk. Obok nich pojawiają się: Bartosz Obuchowicz, Bartłomiej Firlet, Ignacy Liss, Karina Woźniak, Katarzyna Gałązka, Marcin Perchuć i Barbara Wypych. Produkcja składa się w szesnastu 25-minutowych odcinków.
Serial „Lepsza połowa” został zrealizowany według pomysłu Krzysztofa Landsberga i Rafała Kolikowa. Scenarzystami cyklu są: Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski, a reżyserem - Kristoffer Rus.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,56 mln widzów nowego serialu „Lepsza połowa”. TVP2 zdecydowanym liderem