Leo Macias pierwszym szefem globalnej kreacji w Snapchat
Leo Macias, dotychczas pełniący funkcję CCO w Laundry Service (na region USA i Ameryki Łacińskiej) został pierwszym szefem globalnej kreacji w Snapchat.
Macias będzie podlegać bezpośrednio dyrektorowi ds. marketingu w Snapchat, Kenny'emu Mitchellowi. Będzie odpowiadać za kierowanie zespołem kreatywnym firmy, wspieranie marki Snap, a także kierowanie działaniami marketingowymi konsumentów i biznesu na całym świecie.
Macias obejmie nową funkcję przed końcem miesiąca i będzie pracował w siedzibie firmy w Santa Monica.
Przed rozpoczęciem pracy w Laundry Service pracował w agencjach Ogilvy, Publicis Group (Publicis Brazil i Talent Marcel), Havas i DDB (DDB Brazylia i Kolumbia).
W trakcie swojej kariery zdobył 33 Cannes Lions i 35 Effie Awards, w tym dwa Grand Effie.
W I kwartale 2020 r. liczba użytkowników Snapchata wzrosła rok do roku o 20 proc. do 229 mln. Przychody spółki Snap wzrosły w ciągu kwartału o 44 proc., zaś strata netto zmniejszyła się do kwoty 305,9 mln dol.
Dołącz do dyskusji: Leo Macias pierwszym szefem globalnej kreacji w Snapchat