Leo Burnett wygrała przetarg na międzynarodową obsługę kreatywną Betfair
Firma bukmacherska Betfair wybrała Leo Burnett na swoją międzynarodową agencję kreatywną. W przetargu Leo Burnett pokonała czterech konkurentów.
Betfair nie ujawnia nazw pozostałych uczestników przetargu. Wiadomo jedynie, że nie brała w nim udziału poprzednio pracująca dla firmy w zakresie kreacji agencja Lucky Generals.
Stephen Mault, dyrektor Betfair w Wielkiej Brytanii i Irlandii powiedział, że zaprezentowana przez Leo Burnett propozycja była „ekscytująca”. - Cieszymy się, że w tym roku wprowadzimy nową ofertę marki Betfair w całej Europie, na wszystkich kluczowych dla nas rynkach - stwierdził.
Przetarg, w którym do współpracy wybrano Leo Burnett, prowadzony był od początku br.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett wygrała przetarg na międzynarodową obsługę kreatywną Betfair